a·s WORKS works!

a·s WORKS works!

a·s WORKS, implementeren, optimaliseren en beheren van AFAS en HR2day

Ons bureau richt zich op het implementeren, optimaliseren en beheren van AFAS en HR2day binnen het bedrijfsleven, het onderwijs en de zorg. We voeren de implementaties uit met als belangrijkste doel deze volledig aan te laten sluiten op uw wensen. Om dit te bereiken, werken we via volledig zelfstandige implementaties.
 

Waarom a·s WORKS

  • implementeren, optimaliseren & functioneel beheer
  • ruime kennis van AFAS en HR2day
  • ervaren Experts
  • ervaren Business Consultants
  • altijd op basis van uw wensen
  • concurrerende tarieven

Play

 

a·s WORKS is eind jaren 90 ontstaan en ontzorgt haar klanten door de uitvoering van financieel – en salaris administratieve processen van organisaties geheel dan wel gedeeltelijk over te nemen. Met een outsourcingaanpak die is gebaseerd op meer dan 20 jaar ervaring richt a·s WORKS zich op (her)implementaties van administratieve systemen dan wel op verandermanagement van bestaande structuren en processen. In Jip en Janneke-taal:

Bij het verzorgen van administraties voeren wij veranderingen door met als doel;

  • de financiële en/of salaris-administratieve processen te optimaliseren en
  • door verbeterde management informatie de besluitvorming te verbeteren, wat (op termijn) leidt tot het realiseren van kostenbesparingen.
     

a·s WORKS levert administratieve service op maat.

Wij ondersteunen administratieve werkzaamheden van onze opdrachtgevers. Hetzij op basis van een volledige of gedeeltelijke uitbesteding, hetzij op projectbasis voor bepaalde tijd bij vervanging of uitval. De opdrachtgevers van a·s WORKS bevinden zich zowel in de profit als in de non-profit sector. Fundamenten en kernbegrippen van het bedrijf zijn:

  • no-nonsense en to-the-point.
  • gericht op kwaliteit en op het individu: doe die dingen waar je goed in bent en reken elkaar daar op af.
  • korte lijnen en directe communicatie.

Onze USP: de vakspecialisten van a·s WORKS garanderen met hun gemiddelde dienstverband van 15 jaar de continuïteit van de administratieve bedrijfsvoering van onze klanten.

Vanuit onze hoofdvestiging in Apeldoorn verzorgen wij financiële – en de personeels- en salarisadministraties voor een groot aantal opdrachtgevers. Daarnaast beschikken wij over een grote groep van financiële- en payroll specialisten die wij vanuit onze vestigingen in Leiden en Rotterdam op detacheringsbasis aan onze klanten beschikbaar kunnen stellen.

Kortom, a·s WORKS krijgt de zaken voor elkaar.

 

Heeft u behoefte aan ondersteuning van a·s WORKS en u wilt uw specifieke wensen bespreken?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

a·s WORKS
Boogschutterstraat 11 B
7324 AE Apeldoorn
info@as-works.nl

Top
a·s WORKS
60