• 1. Hoe vraag ik een offerte aan?
    • Een offerte aanvragen kan telefonisch, per mail of via onze website. Er zijn geen kosten verbonden aan de aanvraag van een offerte. Graag in de offerteaanvraag de NAW-gegevens vermelden én of het gaat om outourcing, detachering of werving & selectie.

  • 2. Wat betekent ISAE en NIRPA certificering voor de klanten van a/s WORKS?
    • Voor u als klant betekent dit dat wij als a/s WORKS kwaliteitsborging hoog in het vaandel hebben staan. Kwaliteit is de pijler waarop onze dienstverlening rust.
      ISAE toont aan dat onze procesgangen periodiek getoetst worden aan verschillende normeringen en wetten (WBP), NIRPA toont aan dat we investeren in mensen middels kennis en vaardigheden. Eveneens zorgt deze certificering voor soepele samenwerking met accountants.

  • 3. Welke diensten biedt a/s WORKS nog meer aan naast het voeren van administratie?
    • a/s WORKS streeft er altijd naar om de administratieve processen zo geruisloos mogelijk te organiseren. Voor ons is administratie voeren geen doel op zichzelf, maar een middel om het primaire proces van uw organisatie maximaal te ondersteunen. Wij doen dit op verschillende manieren: wij detacheren professionals bij organisaties die behoefte hebben aan vervanging, uitbreiding en/of specifieke kennisbehoeften voor tijdelijke opdrachten. Daarnaast is a/s WORKS een adviespartner bij verschillende bedrijven voor alle optimalisatietrajecten en ondersteunt bedrijven bij het werven en selecteren van nieuwe medewerkers.

  • 4. Kan a/s WORKS mij helpen bij een pakketkeuze?
    • Graag! Middels onze jarenlange ervaring met verschillende pakketten en systemen en ons netwerk wat we hierin opgebouwd hebben kunnen we snel de voor- en nadelen voor uw organisatie in kaart brengen. Een dergelijk traject begint bij ons altijd aan de beleidstafel: wat wilt u als organisatie en waarom? Pas als deze visie staat en gedragen wordt, kan er een gefundeerd selectietraject plaatsvinden.

  • 5. Kan ik ook zelf mijn volledige administratie voeren?
    • Zeker. Indien u alle fiscale wijzigingen weet, uw pakketkennis up-to-date blijft, u constant op de hoogte blijft van de cao-wijzigingen, wijzigingen rondom wet- en regelgeving, uw ondersteuning op orde heeft bij ziekte of uitval… Dan kunt u zonder probleem uw eigen administratieve processen organiseren, uitvoeren en controleren en heeft u ons niet nodig.
      Indien één van deze onderdelen onvoldoende geborgd is, dan nodigen wij u uit om eens een kop koffie te komen drinken.

  • 6. Hoe word ik als klant door a/s WORKS begeleid?
    • Binnen a/s WORKS werken we met een klantverantwoordelijke en met klantteams. De klantverantwoordelijke is uw aanspreekpunt en verantwoordelijk voor het succes van onze dienstverlening. Samen met het klantteam waar diverse specialisten in kunnen participeren, stellen we ons als doel om uw dienstverlening zo optimaal mogelijk vorm te geven.

  • 7. Wat verstaat a/s WORKS onder maatwerk?
    • Wij werken niet met een vastomlijnde dienstverlening waarbij u kunt kiezen uit pakket A of B. Wij vinden het een uitdaging om elke vraag rondom dienstverlening in het spectrum van Financiële administratie, Personele administratie en Salarisadministratie in te kunnen vullen. Hierin laten we u als klant vrij en komen met elkaar tot een overeenkomst die bij u past.