Referenties

”Omega Pharma kan met A/S Works vertrouwen op een soepele, betrouwbare en efficiënte salarisadministratie”

René van der Horst, HR manager bij Omega Pharma Nederland

”Een externe dienstverlener die je ervaart als een prettige collega met verstand van zaken. Wat wil je nog meer?”

Elise Althoff, Business Controller bij Fonds voor Cultuurparticipatie

”Accuraat, vriendelijk en geen vraag blijft onbeantwoord. Al meer dan 10 jaar ervaren we nog altijd de service en aandacht die normaal alleen ‘nieuwe’ klanten krijgen”

Ton Pielkenrood, directeur bij BFBN/Stichting Betonindustrie

”Medewerkers van a/s WORKS gaan voortvarend en proactief te werk. Ze zijn bereid om mee te denken over de inrichting van onze administratie en werkprocessen. Onze overgang naar a/s WORKS is als geruisloos ervaren”

Jan van der Klis, bestuurder bij Katholieke Scholenstichting Utrecht

”Dankzij a/s WORKS hebben wij de kwaliteit en continuïteit van onze salarisadministratie gewaarborgd. a/s WORKS ontzorgt ons grotendeels, medewerkers zijn flexibel en er is prettig contact”

Giovanna Martinez MBA, Hoofd Financiële Zaken & Personeelszaken bij  Mauritshuis

”Na het faillissement van ons administratiekantoor OSG in september 2015 is a/s Works direct ingesprongen om tot het einde van dat jaar de administratie over te nemen en daarom konden bijvoorbeeld de salarissen eind september 2015 zonder problemen uitbetaald worden. Vanaf 1 januari 2016 is een contract aangegaan met a/s Works en blijkt a/s Works de juiste partner te zijn die voor ons een goede administratieve ondersteuning biedt, maar ook flexibel met ons meewerkt en -denkt om de administratie en bedrijfsvoering meer en meer in eigen hand te nemen. We zijn nu ruim een jaar verder en mede dankzij a/s Works voeren we grotendeels zelf onze administratie en zijn we goed in control!”

Marian de Jong, Beleidsmedewerker Financien, Alpha Scholengroep

KLANTEN VAN A/S WORKS

Vrijblijvend in gesprek over de mogelijkheden?