Manager Self Service (MSS)

Met de AFAS e-HRM software, Manager Self Service, krijgt het management van uw organisatie meer inzage in het personeelsbeleid. MSS is een online portaal waar diverse HR-zaken inzichtelijk in worden voor het management. a/s WORKS levert MSS volledig op maat, zodat de portal aan alle nodige functionaliteiten voldoet. U krijgt van ons een vast aanspreekpunt dat ondersteund wordt door een achterliggend team aan specialisten.

  • Versnelt de communicatie
  • Eén aanspreekpunt en een eigen klantteam
  • Kostenbesparende oplossing
  • Verantwoordelijkheid bij uw personeel

Neem voor een adviesgesprek telefonisch contact met ons op. Het is ook mogelijk om een vrijblijvende offerte aan te vragen.

Wat is Manager Self Service?

MSS is een digitaal HRM programma en onderdeel van het webportaal AFAS Insite. Het programma is tijd- en kostenbesparend, omdat MSS de communicatielijnen tussen personeel, HR en management verkort. U digitaliseert tal van HR-werkprocessen, waardoor leidinggevenden meer inzage krijgen in het personeelsbestand. Voorbeelden van de functies van MSS:

  • Verlof goedkeuren of afwijzen
  • Betrokkenheid bij het wervingsproces
  • Roosterplanning
  • Contactgegevens opzoeken

MSS is toepasselijk voor iedere branche: van culturele organisaties tot aan het onderwijs.

Hoe zetten leidinggevenden de Manager Self Service in?

Leidinggevenden zijn nauwer betrokken bij de werkzaamheden van het personeel en kunnen beter beoordelen of bijvoorbeeld verlofaanvragen passen binnen het rooster van de afdeling of de organisatie. MSS betrekt de managers bij uw personeel, waardoor zij ook beter zicht krijgen op de voortgang en ontwikkeling van een medewerker. Naast de Manager Self Service biedt a/s WORKS tevens ondersteuning aan voor de outsourcing en detachering van personeel.

Wat kost de Manager Self Service van AFAS?

Iedere AFAS Insite bieden we volledig op maat aan. Het is daarom belangrijk om ten eerste inzicht te krijgen:

  1. Of er direct zaken moeten worden opgelost binnen de HR.
  2. Aan welke functies de MSS moet voldoen.
  3. Welke huisstijl van toepassing is binnen uw organisatie en op uw website.

Neem contact met ons op om bovenstaande punten met ons te bespreken, dan sturen wij u een offerte op.

Breid uw webportaal uit

Het is ook mogelijk om bestaande AFAS elementen uit te breiden met MSS. Zo voegen we de Manager Self Service vaak toe aan de AFAS Employee Self Service. Vraag een adviesgesprek aan via 055 578 9525 om uw wensen direct met ons te bespreken. Het is ook mogelijk om online een vrijblijvende offerte aan te vragen.

Tevreden klanten

kmm
ksu
skihut
2
ymere

Trotse partners